|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#1 |
V86 20/1
Ojämna lopp men det behövs ju bara en eller två skrällar.
|
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
1. Flemming bästa hästen. Gillar Veijos. Re Doc och Super Ph. är väl OK. Gillar inte nummer 1.
2. Stänkrädde Uffe kör till spets. Ja, det var väl det. 3. Bergh. Och sedan Pepe (Björn snackade upp senast). Sedan Kung PU, men spår och skor = ? (Qualis och Eagle, kanske nu i billigare lopp.) 4. Örjan skall väl reglera detta fält. 5. New Star lekande lätt senast. Kan inte se så mycket minus i detta motstånd. Men om det blir 'konstig' körning, 1,3,6,8,9,11 6. Canmore fin vid vinsten, bra läge här. Benzo på Valla = ? Mon Cherie Ass tilltalande namn. Witasp? Pakkanen? Kihlström? 7. Borde vara Kung PU fram- ooch baklänges här. (Corinne är bra, Miss My Money, Roxy läget, WinNOt Ida, Wiclet lite äcklig...) 8. Hero fin spik senast, och idag kusk som flyger till spets...? Motbuden är få, Redéns och Mellanders. Det blir fint att spela i morgon!
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Få se om de fixar banan: http://www.aftonbladet.se/sportblade...cle22120319.ab
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Hur de än fixar med banan så lär det krävas hakar...
|
|
|
|
#5 |
|
Det ser ut att bli riktigt svårt idag. Ingen klar spik alls på förhand.
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Instämmer, och samtidigt många "halvklara" ...är väl antingen eller idag. Säger man flerbong vinner väl knappt ngn favorit....
Även en blind höna...går in i väggen! Senast redigerad av hugotheboss den 2016-01-20 klockan 12:13. |
|
|
|
|
|
|
#7 | |
|
Citat:
Sås på Hero Sjöhammar med en startsnabbare kusk hade jag trott på dessutom. Canmore B.F möjlig chansspik också till den procenten.
|
|
|
|
#8 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#10 | |
|
Citat:
0 av 15 på banan. 0 av 10 på distansen, bara 1 gång på plats på dist. 45 starter 5 vinster, snittpengar 8000 per start. En lika obegriplig favorit i min bok som Blue Martini Ås, hästen som tydligen alltid är bättre än raden, tyvärr talar ingen om det för henne och jag tvivlar på att det blir 20:e gången gillt idag.
|
|
|
|
#11 |
|
Intressant spetsstrid i avd 4 där två Stig H-hästar ska försöka komma överens. Hoppas och tror att Björn inte viker ner sig och spikar 1 Manhattan Club.
|
|
|
|
|
|
|
#12 | |
|
Citat:
Stallet har bra form där Digital Motion och Star di Poggio går bra för tillfället också. Jag vet inte om det är aktuellt att Takter hänger på biken idag, men jag tror den har gått med vanlig sulky tidigare, men det är inte avgörande. Favoriten borde bli över och jag tror Takter kan trycka sig till täten efter en bit. Borde vara ner i klass mot brons senast där han var 4:a
|
|
|
|
|
#13 | |
|
Citat:
Det verkar inte så troligt, jag tror Björn släpper ledningen till Örjan om han nu kommer dit ens.
|
|
|
|
#14 |
|
Några tipstankar:
En häst jag tyckte visade bättre fart med skor på senast är 4 Eagle Shot i avd 3. Varit lite si å så med det. Gick jämnsnabbt med (tipsmedias skrikhäst) Nelle Atticus Jake över upploppet då, vilket ej var fallet nån start tidigare med skor på. I somras gick det undan värre barfota i vissa starter. Okej spår och streckvärd till 9%. 7 Victor A.U.(9%) i avd 4 visar ett härligt formintryck för dagen. Ett måste att ha med på de senaste avslutningarna hästen gjort. 3 Min Finish(2%) är ett spurtstarkt sto som kanske kan hamna lite längre fram i andraspår direkt nu? Denna streckar jag alltid, vägrar ge mig. Stor favorit att fälla i 7:e avdelningen, en utmaning! Övriga skrällar letar jag i avd 5, mitt stora garderingslopp. 7 Snow Angel(<2%), 10 Lass Nice(<2%) och 11 Telegram Sam(3%) visar emellanåt eller för tillfället saker jag gillar ganska mycket. Härligt ostreckade är de allihop!
|
|
|
|
|
|
|
|